onsdag, juni 29, 2011

Waikiki & persimmons

Dagens: gloGloss i nyansen Persimmons och Mavala Waikiki Orange på tånaglarna.

Halsband från Mothers for All. Jag har aldrig så där snyggt jämnbruna ben på sommaren för jag är så klantig av mig så jag har alltid, och då menar jag verkligen alltid, blåmärken.


Så här ser glosset i nyansen Persimmons ut på. Jag har sminkat mig med: Glominerals concealer gloCamoflage för att täcka små skavanker och blemmor (den är toppen eftersom den innehåller vårdande ingredienser så verkar det som prickar och småfinnar försvinner snabbare), gloConcealer under eye mot de mörka ringarna under ögonen, ögonbrynsskugga från Christian, gloPrecision eye pencil, Revitalash mascara, rouge gloBlush Bellini och gloBronze sunkiss solpuder.


Nu är väl livet som bäst. Värme, bad, middag på en filt på stranden. Det är så jag gillar det. Hoppas ni har det underbart i solen.


Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar