onsdag, juni 08, 2011

Weird day

Min dag har varit lika märklig som gårdagen var bra.
Teknik som inte fungerar när man behöver det som mest, glömd plånbok och mina Hanky Panky trosor uppsugna i dammsugaren (och inte så roliga när jag plockade ut dem) är några av de konstigheter som hänt idag. Jag tror inte jag ska göra så många fler knop nu.

Men jag har iallafall haft fina smycken på mig. Halsband från Good Habit.

Ring från Bijoux by Us.

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig, kanske njutit i solen?
Önskar er en trevlig kväll!


Upplag av Annika.

2 kommentarer:

  1. fint. skulle inte tacka nej till det dr halsbandet och ringen :-)

    SvaraRadera
  2. Annika accessora11 juni 2011 kl. 13:21

    Jag gillar också smycken, det bästa är att de har bra pris, ringen kostar bara 99 kr!

    SvaraRadera