torsdag, augusti 18, 2011

Bäst i test

Daisybeauty.com är verkligen en guldgruva med recensioner av skönhetsprodukter. I senaste numret av tidningen är ett urval av produkterna med toppbetyg listade och där hittar vi två produkter som säljs hos Accessora:

"REN Keep young and beautiful Sh2c serum, 695 kr. Ett antiage-serum som till stora delar håller vad den lovar. Ganska snart märker jag ökad lyster, efter någon vecka tycker jag nästan det skimrar för mycket vissa morgnar. Men det är en bieffekt som jag kan ta.
Efter ett par veckors andvändning ser jag en märkbart reducerad effekt på mina fina linjer och porer. Huden både känns och ser mer tajt, jämnare och fräschare ut."

"Dr Brandt detoxygen experience, 825 kr. Åh vad jag älskar den här hemma-ansiktsbehandlingen i två steg! Efter bara en användning ser jag ut som om jag precis kommit från en skönhetssalong. Klar strålande hud, massa lyster och minskade porer.
Det underbara resultatet håller i sig hela dagen och vid regelbunden användning ser min hy utvilad, rosig och pigg ut. Pengarna på produkten sparar du snart in med tanke på de ansiktsbehandlingar du inte längre behöver göra."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar