torsdag, september 01, 2011

He who holds the key can unlock my heart

Dagens smycken kommer båda från Erica Weiner. Halsbandet är sött med texten "He who holds the key can unlock my heart" (killar, en sådan present faller alla tjejer för)


Jag föredrar en enkel lätt make-up så jag har inte så många varianter av min vardagsmake att bjuda på. Läppglans byter jag däremot ofta. Idag gloGloss i nyansen mango.


Mango drar åt orange med en aning glitter.

Nu ska vi fortsätta att röja upp här efter senaste dagarnas inventering. Så skönt att vara klar med det för i år. Inventering och lagerröjning är bokstavligt talat ett riktigt skitjobb, mina naglar efter gårdagens slit var inte att leka med.

Räddningen igårkväll var Mava-white från Mavala (det är en optisk blekning som ljusar upp missfärgade naglar, t ex smuts som inte går bort, gula naglar av rökning, brun utan sol, apelsiner eller annat som gör naglarna missfärgade. Den är såå bra!) och Essies aprikosolja.

Lite senare kommer Jennifer hit, vår nya medarbetare, det ser vi fram emot.


Upplagd av Annika.

1 kommentar: