måndag, september 26, 2011

Nöjda kunder

Vi får många mail från nöjda kunder, vi blir alltid lika glada!

"Jag är sjukt nöjd med Accessora!" Karin

"Jag älskar doftljus och hade önskat ett större sortiment. Annars är ni fantastiska som ni är, keep up the good work =)" Sara

"Jag gillar verkligen er blogg! Känner kanske att jag är "lite för gammal" och skulle uppskatta också lite fler tips för sådana som jag (40+, känner inte att jag vill vara 20 igen vilket tyvärr verkar vara fallet för många i min ålder). Kanske inte modehipp, men som verkligen inte struntar i hur man ser ut." Monica

"Vilket rikt sortiment ni har! Är första gången jag är inne och tittar. Här borde alla kunna hitta sin favorit! Jag kommer tillbaka! :)"
Elsa

"Jag tycker att hemsidan känns väldigt lyxig och glamorös, men lite mer färg kanske skulle passa?"
Sofie

"Jag älskar att ni stegvis ökar ert sortiment med eko-produkter, och skulle såklart gärna vilja se att denna utveckling fortsätter! :-)"
Ylva

"Tack för era vackra smycken och väskor! Jag gillar dom."
Maud

"Vill passa på att tacka för tipset om Secret Weapon- mascaran! Köpte bums efter jag läst bloggen och har hittat min nya favorit bland mascaror..."
Latife


..och många fler!
Stort tack för era tips och åsikter, fortsätt gärna berätta vad ni tycker och vad ni vill se hos Accessora, det har vi hela tiden i åtanke och vi gör alltid vårt bästa för att uppfylla era önskemål när vi utvecklar butiken, webbshoppen och bloggen.


Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar