måndag, oktober 31, 2011

Shine on

Åh, det är ju så härligt när solen strålar in genom fönstren, inget kan få mig på dåligt humör då.
Jag kommer leva i stora varma tröjor från och med nu och fram till april eller så, jag vägrar frysa, det har jag gjort nog när jag var ung och ängslig. Ni vet, när man trots minusgrader gick runt i vårjackan eller i sneakers mitt i vintern. Nu är det bara att ladda upp med snygga accessoarer för att variera sig. Idag: halsband från Blond accessories.

I håret idag: Shine on från John Masters Organics, en naturlig leave-in behandling som gör håret mjukt och glansigt. Jag har ju "trollhår" och behöver en produkt som håller ordning  på burret och ger lyster utan att göra det tungt, platt eller flottigt.

"A leave-in treatment for supernatural shine & softness".

Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar