tisdag, november 08, 2011

Sif Jakobs & Good Habit

Good morning, hoppas er dag startat bra. Så här ser jag ut idag, dagens smycken kommer från Sif Jakobs och Good Habit.

Good Habit förknippar vi kanske mest med döskallearmbanden som var så populära i vår och somras. Märket har även fler kollektioner, som  dessa armband ur kollektionerna Elegance och Love. 

Sif Jakobs smycken är verkligen något att önska sig. Jag har de klassiska örhängena Comacchio med vita zirconia kristaller på mig idag, de passar till allt.  
Nu ska jag gräva ned mig vid skrivbordet några timmar här. Önskar er en härlig dag.

Upplagd av Annika.

2 kommentarer:

  1. Hej! Såg att du hade ett guldhalsband med en hästsko på en utav dina bilder, vart kommer det ifrån? Det var väldit fint och vill själv ha ett likadant :). Din blogg är väldigt fin btw! :)

    kika gärna in på min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    Tack, vad kul att hör att du gillar bloggen.

    En hästsko, kan det vara denna du menar?
    http://www.accessora.se/mint-8024901.htm

    Det är ett "wishbone", från märket Mint. Superfint!

    SvaraRadera