onsdag, maj 16, 2012

Accessora.se stänger

Kära kunder,

Vi måste tyvärr meddela att Accessora.se stänger. Bolaget som äger webbshoppen är försatt i konkurs.
Webbshoppen är öppen en kort period framöver och varor som finns i lager går att beställa. Observera att ingen retur- eller bytesrätt gäller.

Vi är oerhört ledsna för detta och vill tacka alla er kunder för de här sju fantastiska åren!

(Information till er som har restnoterade och förbeställda varor som ej levererats ännu kommer från konkursförvaltaren under veckan).

17 kommentarer:

  1. Oh nej! Jättetrist att ni stänger :( Allt som fungerat så bra när man beställt från er. Bra service och snabba leveranser.

    Tack så mycket för allt, kära Accessora!

    SvaraRadera
  2. Nej men vad tråkigt, Vi höres på mailen. Kram Angelica

    SvaraRadera
  3. Nej!!! ni kan inte gora det, kan ni inte anvanda not annat bolag? eller not sont dar? snalla snalla..forsok fixa det po not satt, ber er. <3

    SvaraRadera
  4. Varför har ni butiken fortsatt öppen när ni inte gjort rätt för er till de som beställt och betalt för längesen?????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annika Accessora20 maj 2012 19:01

      Hej,
      Konkursförvaltern kommer under veckan informera om restnoteringar och förhandsbeställda varor.

      Vid en konkurs så är det en konkursförvaltare som bestämmer om en butik ska vara fortsatt öppen under en period, det är alltså inte vi som tidigare arbetat med Accessora som tar några besult om vad som ska ske längre.

      Radera
  5. Men gud så tråkigt! Jag har ju varit en kund sedan starten och alltid gillat er. Känns mycket tråkigt.

    SvaraRadera
  6. Åh, vad tråkigt att höra! Jag som gärna hade besökt Accessora i sommar. Får istället bära med mig fina minnen av rosa silkespapper, kartonger med underbart luktande produkter och en charmig Herman, bland mycket annat :)

    /'Gamla' kollegan Lizzie

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Jag har en fråga då jag skickat mail förrut men inte fått svar. Det är så att jag beställde en vara för två veckor sedan och betalningen gick igenom den 14/5 från mitt konto men jag har fortfarande inte fått någon vara eller något svar. Jag beställde alltså två dagar innan konkurs men jag har inte blivit kontaktad av någon ännu? Kommer man att få produkten eller pengarna tillbaka?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annika Accessora28 maj 2012 20:12

      Hej Frida,
      Jag har svarat på ditt mail tidigare idag, varor som finns i lager kommer skickas ut till er kunder som betalt mot e-faktura, troligen denna vecka.

      Vi är verkligen oerhört ledsna för att detta drabbar er kunder. Vi som tidigare jobbat med Accessora får tyvärr inte ta några beslut längre.

      Radera
    2. Åh! Nu ser jag ju att det finns hopp! Då kan mitt armband komma i veckan? Jag betalade med e-faktura.

      MVH Camilla

      Radera
  8. Kan meddela att konkursförvaltaren bara skriver att företaget är sätt i konkurs och mina redan betalade varor kommer inte att levereras eller ersättas som jag tolkade det, botten service.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annika Accessora28 maj 2012 20:14

      Hej Lotta,
      Eftersom jag inte vet vilken order din fråga rör så är det bästa om du mailar kundservice så du kan få rätt information.

      Radera
  9. Åh nej… Vilken chock man fick när man bara skulle in här och se vad som var nytt efter en tid :(

    Det är tråkigt för oss som varit med er nästan sedan Annika & Herman först studsade runt i en liiiten, liten butik… men vad ledsamt och tung det måste vara för ER! Sådant här är aldrig lätt.

    En stor virtuell tröstkram och TACK för ert fantastiskt trevliga bemötande [& produktsortiment ;) ] under alla dessa år! Oj vad jag kommer att sakna fina lilla Accessora…

    On to bigger & better things hoppas jag! :)

    Varma hälsningar,
    Isolde

    SvaraRadera
  10. Detta hade jag helt missat! Fy vad tråkigt...Jag som varit med sedan starten!

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag har emailat kundservice ett flertal gånger de senaste veckorna angående en restnoterad vara. Det står under köpinformation att konkursförvaltaren kommer med information om restnoteringar och förhandsbeställda varor under veckan. Ingen har kontaktat mig.

    Hur kommer man i kontakt med någon som kan svara på frågor kring detta?

    Mvh
    Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annika Accessora12 juni 2012 20:15

      Hej,
      Alla mail besvaras, det kan dock dröja lite med tanke på att det inte längre är någon som arbetar med kundservicen.

      Radera
  12. Hej!
    Jag är en mycket nöjd kund,har handlat en del,tycker att det är så tråkigt det som har hänt.
    Lider med er.

    Kram. Ingrid i LULEÅ.

    SvaraRadera