onsdag, november 21, 2007

Effektiv morgon


Jag var uppe med tuppen idag. Ett möte redan avklarat, one to go. Är inne i butiken en sväng för att hämta upp några papper.
Passade på att ta en snabb bild på dagens outfit (Filippa K skjorta, mörkblå jeans Dr Denim, ullkofta från H&M, halsband Kenneth Jay Lane, bruna läderstövletter från okänt märke).
När jag tänker efter så är denna vita Filippa K skjorta ett av de äldsta plaggen i min garderob. Jag köpte den år 2000 (!!), då jobbade jag på kontor och var tvungen att bära kostym - varje dag (det saknar jag inte!)

Idag är jag ute och springer en hel del, jag såg att jag hade ett par missade samtal. Försöker du nå mig så är det lättast via mail annika (at) accessora.se
(gäller det kundservicefrågor så hänvisar jag till kundservice för snabbt svar).