tisdag, november 20, 2007

Middag och parfymer..

Jag och Emelie har käkat italienskt på La Famiglia och svammlat en massa. Jobb, relationer, karriärplaner, nyårsplaner och en massa annat...
La Famiglia är nog kanske är ett nytt favoritvardagsställe. Konstigt nog har jag aldrig varit där trots att det bara ligger 2 minuter från Accessora.

Jag borde ha hoppat i säng för länge sedan, jag ska upp tidigt imorgon för att hinna på ett möte. Men jag är så mätt, så mätt just nu så jag sitter här med en kopp grönt te, en bit mörk choklad och världens keligaste hund; varma goa Herman sovandes på min mage. Han trängs om platsen med laptopen i mitt knä.

På tal om något helt annat. Jag har hittat en ny parfymfavorit (det händer inte ofta, jag har varit en trogen CLEAN-användare sedan originaldoften släpptes, och det börjar ju bli ganska många år sedan nu). Mat; från Masakï Matsushïma är det jag fastnat för (om du är nyfiken på doften finns den att dofta på i butiken och du kan även beställa doftprover).

Nej - nu börjar Sex & the City reprisen, då är det defenitivt dags för mig att sluta svammla för att få lite skönhetssömn!