torsdag, januari 03, 2008

Nyårslöften

Nu har jag fått trehundrafemtioelva frågor om mina nyårslöften.
Jag avger inga nyårslöften, det är på sommaren, efter semestern som jag känner mig som mest energifylld och inspirerad att ta tag med nya tag. Då skriver jag, sedan många år tillbaks, flera sidor med mina mål. Kortsiktiga mål, Ettårs mål, femårs mål och långsiktiga planer. Bland annat detta finns med:

* Skratta mer, våga vara barnslig(are).
* Inse att livet inte behöver tas så allvarligt, det finns allid något positivt.
* Sluta vara så jäkla snäll åt folk som inte förtjänar det.
* Vara mer kärleksfull åt dem som förtjänar det.
* Äta mer frukt och grönt.
* I det stora hela: känna glädje varje dag. Om inte - gör något åt det!

Och en hel drös med affärsmässiga mål. De kan jag inte avslöja här. Accessora kommer fortsätta att utvecklas och förbättras under 2008, det vågar jag lova.