måndag, juni 02, 2008

I min väska

Veckans tema bland beautybloggarna i nätverket pret-ty.se är: "Vilka skönhetsprodukter har ni alltid med i handväskan/väskan för touch-ups under dagen?"

Det var ett tag sedan jag gjorde en "i min väska", 14 september 2007 för att vara exakt, då fanns detta i min väska. Idag finns följande i min väska, som jag använder för touch ups under dagen:

- Solpuder Aura Cosmetics
- Concealer / highlighter från Susan Posnick
- Yu-be lip therapy
- Duwop Shades of Venom

- Duwop Venom gloss
- Tre lipplumpers som jag håller på att testa, från ett nytt märke vi eventuellt kommer ta in
- Parfymstick från Crazy Libellule & the Poppies i doften Toi Moi Prince

- Handkräm i liten smidig förpackning från Crabtree & Evelyns serie La Source (den lilla tuben kommer i förpackningen 60 second mini fix kit)
- Nagellack till tånaglarna Mavala Toulousse
- Rouge i nyansen rose från Rosie Jane Cosmetics

- Knallrosa portmonä i ålskinn Beck Söndergaard och kreditkortsfack från samma märke