fredag, september 12, 2008

Give me luck

Nej ni, nu ska jag springa iväg och ta en fredagsfika med en vän, sedan ska jag gå till gymmet. Enbart för att jag (hrm.. harkel) ska kunna köpa med mig en stor godispåse hem ikväll.
Sedan ska jag jobba hela helgen. Men jag ser faktiskt fram emot att ha en jobbhelg. Jag tänker mig in hur lättad jag kommer känna mig på måndag, när arbetsveckan kan starta utan att massa gammalt ligger ogjort. Mycket skönt.

Önskar er en skön helg! Är ni shoppningsugna så är Accessoras butik lördagsöppen kl 12-16 och söta Nathalie jobbar.

Åh, förresten, det inlägget skulle handla om var egentligen det fina halsbandet med en lyckoklöver, som jag har på bilden. Det kommer från Erica Weiner och texten på det lilla bladet i guld tilltalar mig:

"One leaf for fame, one leaf for wealth, one leaf for a faithful lover, and one leaf to bring glorious health, are all in a four leaf clover."

5 kommentarer:

  1. Vad fin du är i håret! Använder du några särskida produkter för att få det så snyggt och "volymigt"?

    SvaraRadera
  2. > maria, tack, vad snäll du är!
    Jag har väldigt mycket hår, uppklippt i etapper. Använder Simply organics shampo/balsam och deras anti-frizz creme:'

    http://accessorabloggen.blogspot.com/2008/05/sjlvlockigt.html

    SvaraRadera
  3. du har alltid haft fint hår!!
    /Kram emelie :)

    SvaraRadera
  4. Så himla sött smycke. Får kanske bli att investera i framöver :)

    SvaraRadera
  5. > anonym, ja det är väldigt sött, jag har använt mitt flitigt!

    SvaraRadera