fredag, september 12, 2008

Ett Mary Murphy skrik?

Okej, det är redan fredag (vart tog veckan vägen?) och jag har fortfarande exakt 15 saker kvar på veckans to-do lista. Visst, många är redan avprickade, men faktumet kvarstår, 15 saker är inte avprickade. Hur fasen ska jag hinna med dessa saker idag? Det blir en jobbhelg helt enkelt!

Så, därför tipsar jag er om att läsa den underbara sminkbloggen Bjooti idag istället. Katarina har testat gloMinerals eye shadow trio och tycker:
"Ja, vad kan man säga? Jag känner för att brista ut i ett Mary Murphy skrik och hojta om att denna skugga “is on the hot tamale train” - för hot dang vad dessa skuggor är härliga."

Som det "So you think you can dance"-fan jag är (jo, jag har väl innerst inne någon undangömd längtan om att kunna dansa så där), så tycker jag det är en alldeles utmärkt bedömning av denna ögonskuggetrio!

Missa inte att Bjooti har födelsedagsbonanza i september (med massor av roliga tävlingar), eftersom bloggen fyller 2 år!

1 kommentar: