torsdag, september 11, 2008

Snart i butiken: Erica Weiner

Idag inviger jag de lårhöga stövlarna, en stövelmodell jag alltid gillat. Jag är glad att det är en av höstens stöveltrender! Mina är second hand, från Rizzo från början, men jag har sett att Din sko har ett par i läder som var riktigt snygga.

Erica Weiners smycken kommer till accessora.se inom kort. Jag har på mig Erica Weiner Bow and locket halsband idag, ihop med House of Natalia One Earth. På bilden syns även några andra Erica Weiner halsband, flodhästen är en av mina favoriter!

Vad tycker du, gillar ni smyckena?

8 kommentarer:

  1. De var helt bedårande!

    SvaraRadera
  2. vad kostar de förresten?

    SvaraRadera
  3. > anonym, Erica Weiner finns nu på accessora.se så kika in för priserna. Prisnivån är riktigt bra, 249-649 kr.

    SvaraRadera
  4. Kollade runt på smyckena, lyckoklöverna kommer jag in och köper idag! Vem vill inte ha en trogen älskare, lycka, hälsa och välstånd, ha!

    SvaraRadera
  5. Jättefin - men det är en noshörning...

    SvaraRadera
  6. Jättefina smycken. Men det är noshörning...

    SvaraRadera
  7. > anonym, oups, det har du så rätt i!

    SvaraRadera
  8. grymma stövlar, var har du köpt dem?

    SvaraRadera