fredag, september 26, 2008

Ted Baker

Ted Baker gör ju, som ni säkert vet, grymt snygga kläder. Hos Accessora hittar ni Ted's accessoarer, men kläderna finns i flera andra butiker. Jackan med trekvartsärm som jag har på mig idag kommer från Ted Baker. I höst kommer jag bära den med långa handskar.

Nu ska jag och Herman snart sticka iväg till Linköping för en släkthelg. Accessoras butik är såklart öppen både idag och på lördag, Accessoras söta medarbetare Nathalie och Malin håller ställningarna.
Hoppas ni får en härlig helg!

Förresten, om ni vill rösta på Accessoras blogg i Veckorevyn blog awards så blir jag glad, rösta gör man här.

3 kommentarer:

  1. vilken kamera är den här bilden tagen med? Helt underbara bilder

    SvaraRadera
  2. Åh vilka underbara bilder..bara så snyggt

    SvaraRadera
  3. > Victoria, tack, vad kul att du gillar bilderna :)
    Jag har bara en liten kompaktkamera, en Canon ixus 90 tror jag den heter.

    >Åsa, tack vad kul att du gillar dem, jag blir jätteglad!

    SvaraRadera