fredag, september 26, 2008

Right now testar Cakes hårpuder

Söta bloggerskan Louise, Right Now, har testat Cake Beautys underbara hårpuder. Refreshing hair & body powder är en av mina favoritprodukter. Louise ger den betyget 4 av 5 möjliga. Läs recensionen här.

Personligen skulle jag ge den en klockren femma! Pudret är utmärkt att dutta på flottiga hårrötter för att suga upp överflödigt fett och ge håret en härlig doft. Förpackningen är väldigt praktiskt och pudret finns både för mörkt och ljust hår. Jag tror att Louise, eftersom hon har så mörkt hår blev lite ljus i hårbottnen och att det var det som drog ned betyget. För min egen hårfärg är pudret perfekt.

3 kommentarer:

  1. Hejsan,

    kolla in min nya lilla online vintage shoe shop!

    MVH
    Johanna

    www.shopgarde-robe.com

    SvaraRadera
  2. Vilken av produkterna rekommenderar du om man som jag har kopparrött hår?

    SvaraRadera
  3. >anonym, till kopparrött hår ska du absolut välja dark, den passar alla förutom blonda, och kanske inte heller de med mörkt mörkt brunt/svart hår.

    SvaraRadera