torsdag, oktober 02, 2008

Beck Söndergaards portmonäer

Fråga: Hejsan! Jag är lite nyfiken på hur insidan av Beck Söndergaards portmonnäer ser ut. Jag funderar på att köpa en men vill gärna vet hur dom ser ut, lite mer detaljerat, först. Toppensida - som vanligt! / Veronica


Accessora svarar: Hej Veronica! Här är ett par bilder på insidan av Beck Söndergaards portmonäer. Purse Handy och Buggi Patchwork är lika, med två fack för kreditkort (det går i ca 15-20 kort i facken) det är bara patchworket i ålskinnet på Buggi som skiljer dem åt.

Purse Handy Buckle är en större modell med myntfack, fack för kreditkort och sedelfack.

2 kommentarer:

  1. Wow, tack. Nu vet jag precis. Funderar på en buggi efter jag har mest plast kort ändå i plånboken som det är. Tack för bilderna än en gång.

    SvaraRadera
  2. > Veronica, vad bra att du tyckte det var till hjälp!
    Jag har själv en purse handy för att förvara kort i, i min Beck Söndergaard portmonä, väldigt praktiskt, här finns en bild:

    http://accessorabloggen.blogspot.com/2008/06/i-min-vska.html

    SvaraRadera