torsdag, oktober 02, 2008

En dagens

Så här ser jag ut idag. Jag måste säga att jag är så nöjd med mina höga stövlar!
Väskan är från Katrin Leibers höstkollektion, i en ny lila nyans som jag är väldigt förtjust i. Halsbandet är Erica Weiner Lucky clover.

Nej, nu är det dags att ta tag i den här dagen. Den började dåligt, jag har skällt på Posten för att de slarvat bort ett superviktigt företagspaket värt många tusen och vägrar ersätta oss för det. Jaja, bara att skaka av sig det och försöka få dem att inse att man inte behandlar sina kunder så.

4 kommentarer:

  1. Posten suger- det är en ganska bra summering. Posten slarvade bort en wilma väska jag köpt second hand. Och vad kan man göra- posten avsäger sig allt ansvar. Men det är nog lite värre för er.

    SvaraRadera
  2. > Veronica, ja ibland är posten hopplös att ha att göra med! :-(

    SvaraRadera
  3. vart kommer dina stövlar ifrån?:)

    SvaraRadera
  4. > anonym, stövlarna är Second hand, från Rizzo från början.

    SvaraRadera