fredag, mars 13, 2009

Sötaste Maja!


När jag tittade i posthögen idag (som flitiga Nathalie sorterar in så fint åt mig), så låg där en present från sötaste Maja. Jag blev så glad!
Maja Littmarck är designern bakom de snygga Littmarck-armbanden.

Nu till våren så kommer armbanden i den här nya modellen som syns på bilden. Den är ett längre armband som viras två varv runt armen. Den här rosa nyansen kommer bli välanvänd när armen väl blir brun till försommaren och pasteller blir hett.

Men nu tar vi helg här, god middag väntar!

9 kommentarer:

  1. jättesött armband!

    SvaraRadera
  2. fint!!!
    /
    http://missgranby.blogg.se

    SvaraRadera
  3. är det lilla armbandet med hjärtat också Littmarck? jättesött det också :)

    SvaraRadera
  4. Det tunna silverarmbandet är från Adina design som vi väljer hos Accessora. Det finns inte inne för tillfället, men kommer igen lite senare i vår igen, håll ut :)

    SvaraRadera
  5. jag tyckte också precis som hon ovan att det silvriga med lilla hjärtat var himla fint :-) Kommer det rosa littmarck armbandet som du har på bilden in så man kan beställa det?

    SvaraRadera
  6. åh, det var himla sött!

    SvaraRadera
  7. > Jenny - Ja, denna nya armbandsmodell från Littmarck kommer snart gå att beställa hos Accessora, det är så snyggt!

    > Passepartout - Visst är det!

    SvaraRadera
  8. Verkligen snyggt armband (Littmarckälskare som jag är)!
    Förresten, GRATTIS till magen, hade jag helt missat. Vi ser ut att ha kommit nästan lika långt?! Jag är beräknad 11 juli...

    Ha det bra ;)

    SvaraRadera
  9. Annika Accessora2 april 2009 kl. 10:35

    > Anette - Visst är armbanden snygga!

    Tack :) ja då har vi ungefär lika lång tid kvar!

    SvaraRadera