tisdag, april 21, 2009

Skönhetsfavoriter


Jag testar oundvikligen ganska många skönhetsprodukter för Accessoras räkning, och vissa blir favoriter. Just nu står dessa i mitt badrum:

* Mama Mio Tummy Rub oil, skön olja att smörja in växande mage med
* The Art of Shaving After shave body lotion, lätt anti-inflammatiorisk aftershave body lotion
* Hårpuder från Cake Beauty, en av mina storfavoriter!
* Spray för att reda ut håret från Philip B
* Rejuvenating sealer spray från Simply organic, skyddar håret mot värme och yttre påverkan
* Body cream från Mama Mio, skön body lotion från Mama Mio, doftar bara lätt, bra för känslig gravidnäsa
* Mama Mio Tummy rub, som Mama Mios tummy rub oil, fast i krämform
* Citrus Neroli detangler från John Masters organics, fantastiskt balsam som även kan användas som leave-in balsam, jag gillar produkter med fler än ett användningsområde!



När det kommer till ansiktet så är det REN som gäller, och dr Brandt Lineless Eye cream runt ögonen. MakeBelieve night time mouisturiser har en lätt brun-utan-sol effekt.

Och sminkfavoriterna är för tillfället:
- Solpuder, rouge, puder, highlighter och foundation från gloMinerals.
- Mascara från Longcils Boncza
- Läppglans från gloMinerals och Duwop
- Lipplumper från Freeze 24/7
- Minilack från Mavala

(Och eh.. att ha ordning och reda bland mina smycken är inte riktigt min grej, som synes).

4 kommentarer:

  1. Haha jag skulle vilja veta vad din karl säger om alla dessa produkter :D

    SvaraRadera
  2. Annika Accessora21 april 2009 kl. 13:49

    Äsch, det får han tåla :-)

    SvaraRadera
  3. gloMinerals satinfinish foundation är min nya favorit! Så nöjd att jag klickade hem den. Sugen på att testa mer ur deras sortiment, men det får vänta ett studiebidrag eller två :)

    SvaraRadera
  4. Annika Accessora21 april 2009 kl. 16:09

    Visst är den bra, suverän till och med! :)

    SvaraRadera