onsdag, maj 27, 2009

Mina favoriter på Accessoras lagerrensning

Vi fyller på med nya fynd på lagerrensningen hela tiden, så det är värt att komma hit både idag och imorgon! Några av mina egna favoriter är:


De läckra orange örhängena från Tokyo Jane (80 kr). Jag har köpt ett par till mig själv!


Märkesunderkläder från Hanky Panky, Cosabella och La Perla.
Finns kvar i blandade modeller, material, storlekar och färger. Trosorna är nedsatta till 80 kr/st, BH och linnen 100 kr/st.
Även bikinis från Modström, Insight och Miss Sixty finns till samma pris!


Leggings, stay-sups, overknees och strumpbyxor i olika färger från Miss Sixty (50 kr). De grönrandiga tycker jag är riktigt läckra!


Väskor i flera olika modeller och färger - till riktigt fyndpris, 100 kr/st! Jag har den bruna väskan sedan tidigare.


Märkesväskor från Ted Baker, Malling & Mikai, Katrin Leiber, Edith & Ella (500 kr).


Världens skönaste linne? Cherry Tees för 150 kr/st!


Bijouterier från Ms Bijoux och Dazzling, priserna är nedsatta till örhängen 20 kr/st, halsband och armband 40 kr/st.


Sköna bastoppar med utmärkt passform från Christina Ribel, 100 kr för kortärmade, 150 kr för långärmade.

.. och mycket mer, kom gärna hit och ta en titt!
Idag onsdag har vi lagerrensnig och öppet kl 11 - 20 och även imorgon torsdag, öppet kl 11 - 18.30. Välkommen!

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag önskar att man var i Stockholm nu, sjukt bra rea ni har! :) Tänkte bara fråga varför ni inte kan lägga ut en del av dessa rea-grejer på webshopen också att vi icke stockholms-bor också kan få en chans att fynda? :)

    Mvh Emilia.

    SvaraRadera
  2. Annika accessora27 maj 2009 kl. 17:48

    Hej Emilia!

    Eftersom man som webbshop måste ha 14 dagars öppet köp enligt distanshandelslagen så väljer vi att endast ha lagerrensningen i butiken.
    När vi har så väldigt låga priser på tiigare kollektioner, så fungerar det tyvärr inte.

    Men som lite plåster på såren för er som inte kan komma till Sthlm så får ni rabatt på alla nya varor från denna säsons kollektioner i webbshoppen istället! :) (rabbattkoden står på första sidan på accessora.se och gäller torsdag ut)

    SvaraRadera