söndag, augusti 30, 2009

Nöjd kund

Idag är sista dagen på vår skärgårdsvistelse, imorgon börjar hösten på riktigt (med den årliga inventerigen av Accessoras lager, vi ska räkna varenda pinal; örhängen, trosor, krämer och väskor). Efter frukost med nybakt bröd på Dalarö bageri väntar snart en seglats hemåt, in mot stan. Laddade hem mail lite snabbt och blev glad över dessa trevliga rader från en nöjd kund:

"God morgon Accessora!
Heter Elisabeth, vill bara rosa er tusenfalt, skickade efter en ålskinnsväska till reapris och den var bara så underbar.
Vill därför tacka er för en mycket bra webb, utomordentliga bilder med en mycket bra text, lättfattligt och lättöverskådligt och dessutom, som denna gången, utomordentliga priser, speciellt vid reatider. Och snabb på att skicka är ni också.
Man hör lätt av sig när något är dåligt, men det är en glädje att nu få skicka ett par rader och berömma er, det förtjänar ni verkligen.

Mvh,
Elisabeth
"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar