torsdag, oktober 01, 2009

Höst och handskar


Nu är den verkligen här! Hösten alltså. Jag höll på att frysa fingrarna av mig imorse när jag var ute på barnvagnsprommis, så det passade ju bra att vi precis fått in en leverans handskar från Fancy Fanny när jag och Erik kikade förbi butiken idag (Erik sover gott i bärsjalen, det är en tricot slen i ekologisk bomull).
Jag gillar att dessa är lite längre i skaftet och att de går att vika ned så att det ormskinnsmönstrade innerfodret syns. Materialet är mjuk lammnappa.

De nya handskarna kommer upp i webbshoppen inom en snar framtid (i butiken på Fleminggatan finns de redan). Vi har även några handskar kvar från förra säsongen, de hittar du på rea här.

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med barnet så!

    SvaraRadera
  2. Annika Accessora6 oktober 2009 kl. 16:38

    Ja det är supermysigt och väldigt praktiskt :)

    SvaraRadera