söndag, oktober 04, 2009

Läppfavoriter


När temperaturen sjunker börjar mina läppar strama och om jag inte har en bra läpprodukt så spricker de snart. Jag testar en hel del skönhetsprodukter, och dessa har blivit mina favoriter för att hålla läpparna mjuka:

- Lip calm frå John Masters organics. En helt naturlig, fantastiskt mjuk och len läpprodukt.

- Yu-be är inte det snyggaste att ha i väskan, men vädigt effektiv trots en lite stark lukt.

- Från Cake beauty kommer Cake kiss, som doftar ljuvligt och håller läpparna mjuka.

- Balm Balm doftar av perlagon och är helt naturlig.

- Carmex är nog den mest effektiva läpprodukten jag testat, speciellt vid riktigt nariga och spruckna läppar (nu har priset sänkts till 29 kr dessutom!)

- Badger Balm är ännu ett helt naturligt mjukgörande läppbalsam.

- Även smooth sphere lip balm från EOS är helt naturligt och gör läpparna sidenlena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar