måndag, december 28, 2009

Mina reafavoriter

Hoppas att ni har haft en härlig jul! Vi har umgåtts med släkten, haft det lungt och skönt och ätit alldeles för mycket, i vanlig ordning. Nu är vi tillbaks i stan och Accessoras mellandagsrea är i full gång, här kommer mina persoliga reafavoriter:


- Guldfärgat halsband med stor rosett från Mi lajki.

- Snart är det vår, även fast det inte känns så just nu. Solglasögon brukar vara ett av de vårköp jag tycker är svårast. Att då fynda ett par märkesbrillor till mer än halva priset så här mitt i vintern tycker jag är toppen! Den här modellen från Karen Walker är så enkel att den fungerar i flera säsonger.

- Den här läckra väskan ur Ted Bakers höstkollektion kändes lite felplacerad, den känns betydligt mer vår än höst. Men det är tur för oss som vill fynda!

- Jag behöver en ny klocka, jag gillar den här från Petra Nygren med brett läderarmband.


- Den här mobilfickan med paljetter från Dreams by Isabel Kristensen är så grymt läcker!

- Paisleymönstrad axelväska från Ted Baker, I like!

- Crabtree & Evelyns Rosewater produkter är bedårande så nu när julaskarna säljs ut till reapris passar jag på. Hand lotionen i pumpflaska är perfekt att ha på skrivbordet.

- Beige väska frå Edith & Ella, kommer bli välanvänd i vår.

- Rosie Janes ögonskuggor och rouge kan nu fyndas på rea. Jag är sedan länge frälst i detta märke! En liten intervju med grundaren av märket, det vill säga Rosie Jane herself, kan läsas här.

Spana in Accessoras rea här!

2 kommentarer:

  1. kommer ni rea hanky panky?

    SvaraRadera
  2. Hanky Panky bhs finns på rean, men de vanliga trosorna kommer inte reas.

    SvaraRadera