fredag, november 05, 2010

Och vinnare nr 1 är...

...Thoula, grattis! Vi fastnade för den fantastiska beskrivningen:


"Jag är en 23 åring som haft problemhy väldigt länge, sedan jag var tonåring. Jag har använt alla möjliga märken inom makeup och hudvård men det har på något sätt alltid bara blivit värre.
Jag har provat allt, och när jag säger "allt" så menar jag allt. Tills en sommar då jag bestämde mig för att byta ut min foundation mot ett mineralpuder, jag hade hört så bra saker om mineralsmink och jag var riktigt sugen på att prova!
Dock så var jag rädd för att pudret inte skulle täcka tillräckligt mycket, så jag provade lite olika märken fram tills dagen då jag besökte Accessoras butik av en ren slump faktiskt.
Jag hade inga förväntningar på att hitta det perfekta mineralsminket men jag gjorde ett försök. Jag fick hjälp av alla snälla tjejer där inne och hittade en produkt som jag fortfarande är helt såld på och kär i!

Produkten är från GloMinerals och heter gloPressed base, det är ett täckande puder som fungerar lika bra som en foundation. Detta puder använde jag hela sommaren och fick mycket bättre hy än vad någon annan produkt någonsin gett mig.
Jag blev mindre röd i ansiktet och dessa små envisa finnar som jag brukade ha var så gott som borta! En annan bra sak är att pudret är så lätt att få jämt och det tog kortare tid att sminka sig, till skillnad från förr. Pudret innehåller både UVA och UVB skydd vilket är viktigt samt kraftiga antioxidanter.

Jag är lycklig för att jag äntligen fått tag på en produkt som är bra för hyn och som gör mig vacker.
Tack för att ni gjorde det omöjliga möjligt, jag är evigt tacksam. Bilderna är kanske inte världens bästa, men det viktiga är att produkten hjälpt mig."


Thoula bloggar här.

Novembers tävling är en Mialjki-tävling, tävla här!

1 kommentar:

  1. Tack så himla mycket!!! Länkade er i min blogg. kram

    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera