torsdag, november 04, 2010

Vinnare nr 2 i bildtävlingen!

Nu fylls bloggen av tävlingsvinnare. Sofia är vinnare nummer två i vår bildtävling, för den vackra bilden men främst för den fina beskrivnigen:


"Här kommer en bild på mig där jag använder ett fyrklövershalsband från Erica Weiner. Halsbandet hade jag länge önskat mig när jag till slut fick det i present av min mamma. Min familj bor i en liten by i Norrbotten och jag själv bor i Göteborg. Jag har inte möjlighet att träffa familjen oftare än två gånger per år, och jag saknar dem hela tiden.
Det här halsbandet påminner mig alltid om mamma som är mitt stora stöd i livet. Jag är övertygad om att det ger mig tur och styrka och använder det så ofta jag kan! Det är min mamma som syns i bakgrunden på bilden."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar