onsdag, november 03, 2010

Vinnare av biobiljetter!

Vi körde inte bara en bildtävling i oktober utan även en bloggtävling där vi bad om era synpunkter på Accessoras blogg och vad ni vill se mer/mindre av, så att vi kan förbättra bloggen. Vinnarna av biobiljetter är:

Estela som skriver så här:
"Det jag tycker att bloggen har blivt bättre med, är att ni alltid bloggar om dem nya varorna som ni får in.
Och att ni har ibland varor/märken som ingen annan har i Sverige.
Det andra som har gjort att man har tittat in i bloggen mer nu, är att ni har med Vendela mer. För att personligen tycker jag att hon har en utsökt smak i sin klädstil, man blir jätte inspirerad av henne. Hon kombinerar jätte snyggt sina kläder o accessoarer och hon ser alltid så fräsh ut. Man undrar vad hon andvänder för prodkukter eller smink ibland. Och av att läsa bloggen, så är det nog fler än jag som håller med.
Vad jag skulle vilja se mer av här är, kollage av olika produkter ni säljer på acccessoara tillsammans med lite tips från vad som är inne just nu. Skulle vara jätte kul att läsa såna inlägg.
Annars så tycker jag om hur Annika skriver. Och så hon behöver upptadeta bloggen mer.
Många hälsningar från en nöjd kund och blogg läsare.
Estela
"

Fia som skriver så här:
"Jag håller med tidigare kommentarer och tycker det är jättebra att ni presenterar era nyheter här på bloggen. Även jag skulle gärna se att ni visade upp när ni använt olika skönhetsprodukter, så man får en uppfattning om resultatet vid användning.
Jag ser gärna mer stylingtips (gäller både skönhet och accessoarer) här i bloggen, och även lite mer bilder och uppdateringar från butiken. Det kan vara bilder när ni tar emot ordrar, när ni packar beställningar eller fixar och donar på annat sätt i butiken.
Hälsningar,
Fia
"

och Sally:
"Hejhej!
Er blogg har mycket fina bilder, tips och vad ni gör i er butik.
Jag tycker att bloggen är lite färglös, lys gärna upp den!!
Det jag vill se mer av är recensioner på kanske make-up, läppbalsam, ögonskuggor m.fl. Det är väl kul att se vad ni tycker. Kundbilder är också kul att se.
Mvh Sally"


Stort tack för er feedback, vi kommer ha alla era synpunkter i åtanke! Maila er adress till Accessoras kundservice så kommer vinsterna med posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar