lördag, januari 15, 2011

Elins reafavoriter

Voluspa Dahlia Orange Bloom. Jag konsumerar doftljus i mämgder året runt och den här goda doften får mig att tänka på våren och sommaren.

White Truffle Schampoo från Philip B. Nu när jag precis har slingat om mitt hår så måste jag vara nogrann med att sköta det bra för att det inte skall bli torrt. Det gör jag gärna med detta lyxiga schampoo som vårdar håret.

House Of Natalia One earth leather bracelet guld/vit. Alla smycken från House of Natalia är otroligt fina och detta vita känns ljust och vårfint.

Karen Walker, Gee Devotee. Vårsolen är på väg och jag hade nog inte klarat mig på vägarna utan att ha solglasögon med mig i bilen. Eller
varför inte på ute serveringarna senare i vår?

Rachel Leigh, Pyramid Wrap. Ett kap! Dessa otroligt fina armband för superpriset 499 kr nu under rean.

Spana även in Annikas och Vendelas reafavoriter!


Upplagd av Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar