fredag, oktober 07, 2011

Bloggat

Sett i bloggar på sistone:


Emma på Expressen har träffat Maja med massor av sina snygga Littmarck-armband runt armen.



Killercolors är grymt snyggt sminkad i Foundation gloMinerals liquid foundation i Natural fair och mascara Lotus organic.



Så här skriver Killercolors om Lotus organic mascara:
"Jag har blivit kär i en mascara. Så enkelt är det. 100% ekologisk, färg från fruktpigment, vattenresistent och alldeles fantastisk. Snäppet dyrare med sina dryga 200 kronor men värd vartenda öre, skulle nästan säga att jag är villig att betala det dubbla.
Den vattenresistenta formulan gör att mascaran sitter på plats utan att för den delen vara omöjlig att tvätta bort. Jag får inga "solstrålar" runt ögonen under dagens gång, vilket brukar vara mitt huvudsakliga mascaraproblem, ni vet de där svarta vertikala strecken som hamnar under ögonbrynen. Mascaran doftar alldeles ljuvligt av frukt, men så lite att det bara känns när man har borsten rakt under näsan. Formulan är av det tunnare slaget, men den är inte kladdig och blöt. Den bygger snällt upp fransarna och du kan lätt smacka på tre lager (bara du inte låter mascaran torka helt mellan varven) utan att fransarna klumpar sig. Separerar och förlänger dunderfint som ni ser på bilderna nedan.
Helt enkelt - ett guldkorn! Nu låter jag alldeles fånigt partisk, men jag vet vilken mascara jag tycker att ni ska testa framöver. Om ni gör det, låt mig veta vad ni tycker!"




Bohemian Luxury ringar så läckert kombinerade av Therez.




Ingen är gladare än jag att Katarina satte fart på beautybloggen Bjooti igen! gloPressed base är en av hennes favoriter.



Annawii i ursöt outfit och armband från Bohemian Luxury.



Och i pannband från Rules by Mary och väska från Urban Expressions.


Elina i armband från Lite Kalabalik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar