torsdag, oktober 08, 2009

Blog Awards


Häromdagen damp inbjudan till Veckorevyn Blog Awards 2009 ned. Förra året var Accessoras blogg nominerad i kategori "bästa bloggbusiness", men den kategorin finns inte i år.


Förra året hade jag på mig klänning från Ted Baker, svart ålskinnsväska från Beck Söndergaard och armband från Angela Gotborn. Några fler bilder från förra året finns här för den som vill se. I år är det lilla Erik som bestämmer om jag kan gå eller inte, att vara ensam med pappa när jag sticker med maten brukar inte vara populärt.

Hur röstar ni? Jag gillar According to Jennie, Pernilla Wahlgren, Calle Schulman, Husmusen, Hanna o John, Miashopping och Sanna Lundell.

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med en inbjudan, hoppas du kommer kunna gå.=)

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas jag med, ska du gå?

    SvaraRadera